Fashion

Măștile personalizate devin o piesă vestimentară la modă

Măștile Personalizate Moda

În urma pandemiei, măștile au deventi obligatorii și au căpătat popularitate, fiind căutate soluții de personalizare și adaptare în funcție de activitate, vestimentație, stil. Altfel spus, măștile de față personalizate au devenit în numai câteva luni adevărate piese vestimentare sau accesorii de care moda începe să țină cont.

Cererea tot mai crescută din partea clienților și, totodată, obligativitatea purtării acestora, au dus la apariția măștilor personalizate și a mai multor firme producătoare. Multe dintre acestea au realizat potențialul care există și au lansat linii noi de producție. Uimitor este modul în care producția de măști personalizate s-a dezvoltat peste noapte, acestea devenind rapid o componentă esențială din garderobă zilnică a oamenilor.

Ceea ce a început ca o necesitate medicală s-a transformat încet, încet într-un accesoriu modern. Mai mult, creatorii le plasează sub aceleași considerații de design și de marketing ca și pe celelalte accesorii, cum ar fi gențile de mână sau bijuteriile. Astfel au apărut diverse mărci de măști, iar producția acestora a evoluat extraordinar.

Crearea unei noi categorii de accesorii s-a dovedit utilă pentru toate mărcile care le vând, cu atât mai mult cu cât, în cazul măștilor de față producția este foarte ușoară. Masca necesită puține materiale pentru a fi confecționată și, chiar dacă este prevăzută cu sisteme de filtrare elaborate, acesata se realizează ușor. Producătorii de măști au descoperit totuși că cel mai problematic material care intră în componența măștilor de față este elasticul. Cel mai confortabil este elasticul plat, dar acesta nu este foarte ieftin. Totodată, măștile cu curea reglabila sunt tot mai căutate, pentru că oferă confortul necesar purtării pe durată unei zile întregi.

Odată cu apariția necesității măștilor de față, au apărut și tehnologii noi. Astfel, producătorii experimentează neoprenul și multe alte  îmbunătățiri și inovații. Așa au început să își diversifice produsele venind cu printuri noi, materiale noi și metode noi de proiectare și design. Mai mult, producătorii de haine au dezvoltat o perspectivă nouă în abordarea modelelor și anume modul în care acestea se vor asorta cu măștile.

Dacă este fabricată de o firmă cu renume care descrie un brand, masca personalizată se poate vinde la prețuri mari, devenind un accesoriu foarte profitabil pentru firma producătoare.

Măștile personalizate se pot găsi în modele variate.  Producătorii și-au diversificat gamă de produse, astfel încât în prezent oferă măști intr-o mare varietate de țesături impermeabile, culori, imprimeuri sau texturi. În acest mod ei încearcă să facă față cererilor diversificate ale clienților și să satisfacă toate preferințele.  Tot pentru a satisface cererile, producătorii vestimentari au început să ofere clienților măști personalizate asortate cu hainele sau accesoriile cumpărate. Astfel, cei interesați pot achiziționa seturi de tricouri și măști asortate, la prețuri foarte atractive.

Datele și statisticile sugerează că măștile sunt aici pentru a rămâne, iar moda devine un aspect important pentru clienții care le cumpără. Sondajele au relevat că 93% din americanii care dețin o mască intenționează să o poarte și în următoarele cinci luni și că majoritatea dintre ei fac achiziția în bază aspectului și a țesăturii. De asemenea s-a evidențiat și o cerere foarte mare de măști de față cu proprietăți ridicate antivirale si antiCovid.

author-avatar

Despre Răzvan Bănică

Sunt Răzvan, fondator Ziga. Am o pasiune pentru design și produsele handmade. Îmi place vinul :), îmi plac discuțiile care gâdilă mintea și imaginația, îmi place să descopăr cum gândește lumea. Și din când în când imi place sa scriu.

Related Posts

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *