Livrarea

Data estimată de livrare poate varia în funcţie de produs şi este afişată în pagina produsului, în pagina de comandă şi/sau în e-mailul sau telefonul de confirmare a comenzii.

Pentru produsele aflate în stoc, termenul standard de livrare este de 2 zile lucrătoare de la plasarea/confirmarea comenzii. Între înregistrarea comenzii şi preluarea acesteia de către firma de curierat există un interval variabil de 12-24 ore. Orice întârziere suplimentară va fi comunicată şi – după caz – se va agrea un nou termen de livrare.

Pentru produsele care nu se află în stoc, termenul estimat de livrare poate varia. Comunicarea timpului estimat de livrare se poate face telefonic sau pe e-mail, în aproximativ 2 zile lucrătoare de la plasarea comenzii.

Costul de livrare standard este de 15 lei în București si de 17 lei în țară  și este valabil pentru livrările aflate în aria de acoperire a firmei de curierat. Pentru livrările către localitati aflate în afara rețelei standard de curierat, acest cost de transport poate varia și va fi comunicat și agreat telefonic sau pe e-mail anterior expedierii. Pentru comenzi mai mari de 250 lei transportul este gratis.

Pentru plata cu numerar la livrare se percepe o taxă suplimentară de 5 RON, taxă percepută de firma de curierat.

Politica de retur

Politică de retur praticată de ZIGA.RO respectă normele legislative în vigoare privitoare la comerţul electronic şi contractele la distanţă.

În cazul în care se doreşte returnarea produselor comandate, cumpărătorul trebuie să notifice în scris ZIGA.RO via e-mail (contact@ziga.ro). Procedura de retur, fără penalităţi şi fără invocarea vreunui motiv, se poate face în termen de 14 de zile calendaristice de la primirea coletului. Dacă s-a depășit termenul de 14 zile de la recepționarea coletului, iar solicitarea de retur nu a fost inițiată, ZIGA.RO își rezervă dreptul de a nu mai accepta returnarea produsului sau produselor respective.

Costurile de transport asociate returului sunt suportate integral de către cumpărător. ZIGA.RO va rambursa suma aferentă produsului/produselor returnate în termen de 7 zile de la recepția returului, cu condiţia ca starea produselor returnate să fie la fel ca la achiziţionarea / primirea lor, inclusiv ambalajele (acolo unde produsele nu se livrează calup).  Returul va fi acceptat daca produsul este în aceeasi stare în care a fost livrat, nepurtat, fără pete, fără urme de uzură sau rupturi și este complet, inclusiv cu accesorii. Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri, urme de folosire excesiva, etc. Rambursarea costurilor se va face folosind aceeași modalitate de plată folosită de cumpărător sau prin transfer bancar. În acest sens, clientul va trebui să furnizeze  un cont bancar în care să se poată vira sumele corespunzătoare returului.

Excepție fac produsele personalizate la cererea clientului. Site-ul Ziga.ro comercializează și produse personalizate dupa specificațiile clienților, care se încadrează în excepțiile privind dreptul de retragere prevăzute de articolul 16 al OUG. 34/2014 referitoare la contractele la distanță și contractele în afara spațiilor comerciale. Conform art. 16 lit. c din O.G. 34/2014, în cazul în care consumatorul (Cumpărătorul) optează pentru achiziționarea unor produse personalizate in mod clar, confecționate după specificațiile indicate de către consumator (Cumpărator), produsele suferind astfel modificari la cererea Cumpărătorului, acesta acceptă faptul că produsele de acest fel nu se returnează și nu se pot înlocui, fiind exceptate de la dreptul de returnare.  O.G. 34/2014 poate fi consultata aici